söndag 27 juni 2010

Stockholm

Ett litet tips såhär på Söndagskvällen. Passa inte barn till halv 3 på natten, boka ett flyg 9 på morgonen utan att ha packat och tänk "det ordnar sig i morrn bitti".
Det gör det inte.

Jag fick hetspacka - glömde både tandkräm och trosor - men 4 par klackar hann jag få med mig.
Fina kusins konfirmation, farliga tillställningar för mina valkar.
Jag bara äter.
Har lekt med lillkusinens hamster och hunnit med lite kvalitétstid med morbror och moster. Bra.
Jag visste faktiskt inte att hamstrar rullar sig i sand för att tvätta sig. Nu vet ni det med. Ännu bättre.
Jag är lite trött faktiskt.

Ah! satt bredvid en spelare från Landskrona BoIS på flyget upp i morse. De skulle spela mot Hammarby, allsvenskan tänkte jag, coolt. De spelar inte i allsvenskan fick jag reda på sen...
Tittade lite oförskämt länge på någon jag tyckte jag kände igen - det visade sig vara Henke Larsson. Inte van att se honom i kostym. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar