lördag 5 juni 2010

Snart sommar

Ligger i solen och tycker lite synd om mig själv. Samtidigt som att livet är så jävla lätt nu - körkort, bal, student... - så är det tungt. Ont i halsen, lite feber då och då, en sista jävla uppsats (10 sidor woooo...) och arbetslöshet om en vecka.
Dessutom saknas pengar på mitt kort efter Barcelona... wtf
Gud jag låter tragisk. Mitt största problem är kanske vilka skor, kavaj och clutch jag ska ha på studenten och i vilken färgkombination.
1. Vit klänning, röda klackar, röd clutch och svart eller mörkblå kavaj.
2. Vit klänning, svarta klackar, svart kavaj, svart clutch
3. Vit klänning, blå kavaj med guldknappar, guldclutch och röda skor
Det sista låter tragiskt men det ser bra ut jag ångrar mig, det blir nog inte det.
Ska sola en stund sedan bär det av med 16.25 tåget till Helsingborg för 50-årskalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar