söndag 6 juni 2010

Sentimental

Jag är fruktansvärt sentimental. Sista arbetet inskickat, sista uppsatsen, sista 5 extratimmarna lagda på något som läs, betygsätts och glöms bort.
Sista PCCAC-mailet för denna terminen är skickat.
Betygen är satta.
Nu är allt klart. Nu återstår bara väntan, på vad? om 120 timmar är jag arbetslös.
Det ska bli ganska skönt...
Det blir inte bättre av att jag har fruktansvärt ont i halsen och håller på att få öroninflammation.
River flows in you - Yiruma toppar kvällens våg av chock.
What to do.

I morgon väntar balen, håruppsättning, fotografering, champagne, Grand Hotel och Lundia. Allt går i ett, tur att jag har körkort, det blir lite smidigare då trots allt.

Nu ska jag tagga till - dessa 120 timmarna ska bli de bästa i mitt liv! woooooo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar