fredag 4 juni 2010

Sahara

Vilken jävla torka här är. Har fått klagomål från håll och kanter om att jag bloggar mindre än vad de själva gör (vilket ska anses vara ganska lite...)
Idag klarade jag mitt körkort. Satte 59 på teorin igår och hade uppkörning idag. Det är roligt hur lättpåverkad man är... ett par som kört upp sa att "bara du inte får A är allt lugnt, hon kuggar alla"
Vem får jag? A såklart. Av de 15 instruktörer som var på plats.
Kvinnan var trevlig, ganska rolig också faktiskt. Och vi delar födelsedag - kan ju inte vara annat än +?
Körde en sväng på 40 minuter och jag hann knappt stänga av motorn innan hon sa att jag var godkänd.
Lite skakiga knän, brett leende och frihetskänsla.
Nu har jag varit en sväng om skolan och köpt studentfestbiljett och snart ska jag köra(!) till Sofi.
Nytt halsband och ny kofta från Barcelona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar