söndag 2 maj 2010

Treasures

Where to start?
Kan säga att jag gjort skåne-runt på 24 timmar, fin stat (höll jag på att säga) fint landskap Skåne är.
Valborg firades i en liten stuga i Viken med fina människor. Vi spelade amerikansk fotboll, grillade och tittade på ett icke-existerande majbål - spelade sanning vs. konka elaka versionen och åt ostbricka.
Hur mysigt som helst. Min man plockade upp mig vid 24 och hans söta syrra konfirmerades nästa dag.
Hela släkten, jag trivdes.
Vidare till Svarte till Idas 20-årsfest där jag passade på att hålla tal och dricka cider. Louise och jag körde hem vid 11-tiden. Otroligt skönt.

Vad jag jag lärt mig denna helgen?
1. Valborg är överskattat, mycket mysigare att fira som vi gjorde
2. Sällskapsresan är underskattat
3. Jag ska skatta mig lycklig över alla vänner och kärlek.

(Lägg märke till skatta-temat. Treasure)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar