söndag 16 maj 2010

Spotify

Det händer något i mitt händelselösa liv.
Jag ska bli med Spotify - sist av alla - förstår knappt vad det är eller varför man vill ha det.
Men det ska bli roligt! TACK fina Isabelle Klingstedt för inviten.

Ps. Jag lever inte på 1800-talet som alla säger bara för att jag inte har spottis. Yada Yada.
Ps2. Isabelle K (Klingstedt då, inte jag) har världens coolaste jobb i höst. Inte arbetslös som oss andra och en framtid som inte involverar ica. Ekonomiassistent på Epsilon, det ni.

1 kommentar:

  1. Världens coolaste jobb är kanske en liten överdrift ;D hehe

    Angående ett inlägg du skrev för ett tag sen om NYC, så är jag LÄTT på. Jag vill sååå gärna åka dit. Ska bara jobba ihop lite pengar men det lär inte ta allt för lång tid när jag väl börjat jobba :D

    (isabelleklingstedt.blogg.se)

    fick skaffa yahoo-konto och allt för att lyckas kommentera, haha

    <3

    SvaraRadera