fredag 7 maj 2010

Obama

"Peace is not just the absence of war - it's the justification of victory"


Smart man den dära presidenten. Han är en förebild för många. Att vara i USA under voting session, election, inaguration presidential switch var häftigt. Amerikanarna var engagerade för en gångs skull - bort med busken - in med förändringen. Faktiskt..........
Hehe.


Har en t-shirt med Barack H. Obama som jag har på mig ibland när jag vill ha lite extra inspiration och "nothing's impossible"-anda i mig.
Ni som undrade varför jag hade honom på magen häromdagen, där kom svaret.


För övrigt är hans fru världens coolaste (har landets bästa garderob..) och barnen är bedårande. 

Synd att man måste vara amerikan för att bli president, gotta love the US and A.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar