söndag 16 maj 2010

Senioritis

Jag gör ingenting. Tittar på gLee, väntar på att nästa avsnitt av gLee ska ladda, tänker på gLee.
Dricker kaffe (6e koppen idag...) tar en liten promenad, tar en till promenad med Ebba.

Det är inte bra att ha 4 lediga dagar hemma. Jag gör INGENTING. Jag vill inte göra något. Tänker, dricker kaffe, promenerar och går in mina studentklackar. De gör ont och jag är inte sugen på dem längre.
Alltså gLee är så jävla beroendeframkallande.

Jag måste klara sista rycket. Barcelona är om 12 dagar och innan dess ska allt vara klart. Uh.
För övrigt lever jag på typ valnötter, kesella, avocado, omelett och kyckling.
Det går inte bra alls. För första gången på länge tänkte jag försöka tappa lite till Barcelona. Det behövs faktiskt. Hoppas mina smal-jeans passar när jag är klar... hehe.
Sugen på sol. California sunshine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar