måndag 10 maj 2010

Quality Hotel Prins Philip

Hannah sitter på golvet med en fot bakom nacken. Nu ska hon pröva att ställa sig på ett ben samtidigt. Hon klarade inte det... "det går säkert i morrn när jag är full" Josefin klämmer porer och har världens sötaste pyamasbyxor.
Jag sover mitt emellan dessa tjejer. I skarven med rumpan i vecket mellan sängarna. De klagar på att jag är varm - inte varm som i svettig utan varm som en het massagesten(?) - Den ena saknar ihjäl sig efter sin boyfriend och den andra är så kåt att hon klättrar på väggarna, hänger uppochner och ber vår lärare att spana in pojkar åt henne på mässan.
Gud.
McDonaldspåsar på golvet. Det enda som var öppet kl10 i Sickla. (Jag åt yoggi och päron och mörk choklad till middag...) mumma.

Ps. hotellfrullen är GREAT. Eller pulig som Hannah säger. Hon infar om att hon ska äta 4 tallrikar i morgon.

Påminn mig om att:
1. Berätta om världens bästa fredag
2. Berätta om mina bästa fynd i Sthlm
3. Berätta om när jag pratade i sömnen
4. Klaga lite
5. Påminna mig själv att typ 3 stycken vill veta.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar