onsdag 9 november 2011

This will make your body love you....

Tidsdödande på jobbet. Ignorerar i det heltatt (pratar numera svensk-norska, låter lite roligt) att jag har tre uppsatser due om mindre än en vecka, så...
istället delar jag med mig av lite nya och gamla knep för att göra utsidan glad och tack vare det hjälpa insidan att bli gladare på köpet!

Brukar belöna mig själv när jag gjort något bra - eller för att göra något dåligt mindre dåligt. Har presterat bra i skolan på senaste tiden så det fick bli lite hudprodukter denna gång från Clinique. Älskar det. Märker skillnad på två dagar. Det tillsammans med godingen iD bareMinerals gör allt. Tror jag spridit iD till tio av mina närmsta vänner och familj som alla köpt det och hållit sig till det ever since. Det är fantastiskt. Tro mig. Köp PrimeTime nästa gång du får tillfälle med.
Moroccanoil är rätt hypat men med all rätt. Vet inte vad som är i den flaskan men det är magiskt!
Har du torra läppar/ansikte/armbågar/whatever ska du satsa på 8 hour cream - något som min kära mor använt på mig sedan min första månad. Helt fantastiskt och jag har tuber lite här och var.
Satsa på lite dyrare produkter, särskilt till vintern. Hemma i Sverige lär det bli lika ruskigt kallt i vinter igen.
Have fun with that

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar