onsdag 2 november 2011

Hike



Mitt emellan två lektioner, klockan 11 på morgonen begav jag och min vän Jess oss ut på en Hike.
5 minuter med bil från campus finns ett ENORMT natturreservat, med Hikes högt och lågt, in i skogen, en som leder till ett fantastiskt vattenfall, så enormt vackert!
Det är första November, det var 25 grader varmt och detta landskapet. Gratis träning nästan - jag bara njöt av omgivningen och solen! Mys!
Tillbaka på skolan och en chicken caesar sallad till lunch, en lektion kommunikation, möte angående nästa termins klasser och nu jobbar jag och Skypar med Astrid!
Fin Tisdag,
x

1 kommentar:

  1. Har inte provat inpackningen, men oljan är sjuuuukt bra! De satte i den när jag var hos frisören nu sist och jäklar vilken skillnad det var i längderna! :) KÖP DEN! :D

    SvaraRadera