lördag 17 april 2010

This Remedy

Idag åker jag till Linköping. Tog ett tag att lista ut om det var Lin eller Lindköping - men det står på tågbiljetten om inget annat. Ska på årsmöte med SECO och kommer hem vid 12 på natten på söndag.
Ska bli otroligt roligt, enda negativa är att jag inte har packat och ska åka om en timme....
Jag är dålig på tåg, har SJ internet?

Kvällen hos Karin var Crazy, var lite bitter att jag fick gå tidigt för att åka hem och sova. Tacopaj som var otroligt god, en jordgubbstårta och rött vin. Inte konstigt jag går upp i vikt! : )

Sofi och jag hamnade på Olof Viktors, en bit ut på Österlen, där va stängt. Så vi hamnade på Elgiganten istället och köpte en MacMus till hennes pappa, och ett iPhone-skal - mannen har iPhone - han är över 60 år, ganska coolt kan jag tycka som knappt själv vet hur min fungerar...

Nu blir det frulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar