tisdag 25 oktober 2011

Trader Joe's

Min helg.
I förrgår gjorde jag som Vanessa Hudgens och gick och handlade lite mat på Trader Joe's. Pumpkinbread-mix och ett par mini-pumor! Körde till Helena och bakade Pumpkinbread med valnötter, bläddrade i Vogue och drack té med Helena i solskenet. Kvalitetstid!

Lördagen bestod av en heldag på Camarillo Outlets med två vänner, ett av Californiens största outlets. Höll mig i nackskinnet och köpte bara det jag behövde, ett Juicy Couture-set, supernöjd!
På kvällen var det bortamatch för CLU Football team och jag och fyra vänner körde ner till Pomona (nästan två timmar.....) för att heja på killarna, vi vann stort! det var så värt timmarna i bilen.

Fredagen bestod av "dorm hopping" helt enkelt börjar med myskväll och sedan tar man sig från dorm till dorm och umgås, snackar, spelar playstation. Inte många festade denna helgen, jag var glad (och fick en lugn helg) kanske inte så händelserikt, men med allt som händer alltid är det ganska skönt att andas ibland.
Lungn är nog det sista denna helgen blir, HALLOWEEN väntar runt hörnet och jag är super excited!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar