onsdag 26 oktober 2011

20111025



Firade in ny vecka med Zumba igår, skolan erbjuder allt ifrån Yoga, Pilates och Boot camp till dans så som Zumbaaaaaa. Helt. Galet. Kul.
Har träningsvärk på ställen där jag inte visste att jag hade muskler (syftar på ovansidan på mina fötter, inget annat) och lärde mig skaka kroppsdelar jag inte visste fanns.
Skönt med en energikick såhär efter 3 veckors sjukdom!
Tisdagen har bjudit på lektioner á la alla veckodagar. Så intressant är California för tillfället.
Alla är småtokiga och planerar inför Halloween, jag har avsatt morgondagen för ett par små inköp. Jag ska vara Posh Spice med tjejerna på fredagen, en sushi på lördagen och en gymnast på måndag kväll (riktiga Halloween) när vi går trick&treating. Ja, vi ska göra det och ja, jag är 20 år och vuxen. Gratis godis är gratis godis?
Har en timma kvar på jobbet, sedan väntar en kulinarisk keso-banan-kanel-blandning. Behöver lite detox från alla onyttigheter som "jag äter utan att tänka på det".
Det kanske känns igen?
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar