onsdag 12 september 2012

Travel Plans

Jag har återigen halkat ner i Glee-träsket. Hamnade där en sväng efter studenten då jag betade av S.1 och S.2 och nu har jag avrundat S.3 en vecka innan S.4 börjar.
Anledningen?
Jag har inget bättre för mig. Ingenting har kommit igång ordentligt ännu - jag klagar inte, det kommer snart. Dock har jag tid till att sola och beställa och returnera fel böcker... som jag lyckats beställa två gånger.
Träningen ska också tas tag i - en promenad på 30 minuter igår blev överväldigande och jag vaknade med träningsvärk i höfterna. Inget bra tecken när en halv-mara väntar den 11 November.

Mitt sällskap för tillfället är en notoriskt rapande hund, ytterligare en som tror att han är katt och en av samma ras som Drottning Elisabeths hundar. Ni kanske tycker det låter osocialt? I såfall kan jag tillägga att här finns två fåglar också. Och kakor.
Planer för närmsta framtiden?
Det säger jag inte.

I veckan ska jag: få lära mig att skriva en marknadsföringsplan på engelska, skriva ett public service announcement, hänga på coola kontoret på världens bästa internship, fördjupa mig i olika etiska frågeställningar samt dricka kopiösa mängder bubbelvatten, så gott.

En sväng ner till Felicia i Santa Monica i helgen väntar också, för er som antecknar. En Hollywood-runda (ursäkta medan jag skriver detta ett par gånger, det är så kul) och Venice Beach.

xxx

1 kommentar:

  1. I brist på inlägg från Klara så lägger jag kommentarerna här (vilket jag givetvis gärna gör)
    - Snygg bild! Är det Axel som är retuscherad i sidan?
    - Vart kommer man på 5 timmar o 40 minuter? Är det Asien månde?
    //Staffan

    SvaraRadera