måndag 10 september 2012

Nu då?

Med risk för att låta som vilken halvdan avdankad bloggerska som helst måste jag säga att jag skriver detta med viss påtryckning hemifrån.
Jag kan inte annat än att hålla med, när någon nära är långt borta finns det inget bättre än att regelbundet kunna gå in och snoka utan att personen i fråga vet om vad du håller på med.
Jag är likadan.
Efter en sommar som var alldeles för lång men gick på tok för fort är jag tillbaka i the US and A. Som det ska vara, har installerat mig i ett nytt dorm room med nya roomies och nya klasser med nya classmates. Mer än så har jag inte hunnit.
Jag ville bara titta in. och säga hej. typ. vi ses snart?

1 kommentar:

  1. Härligt Isabelle!
    Då var ordningen återstäld även om jag och Anna nu sitter hemma och ylar över att huset är tomt.
    Sköt om dig!
    Staffan

    SvaraRadera