tisdag 14 februari 2012

Will you be my Valentine?

Hej hopp. Nu är det dags för mig att skryta lite igen.
Vill du inte lyssna kan du gå.
Jag tänker inte skryta om betyg, för det går inte så bra för tillfället.
Kan inte heller skryta om något fancy som jag köpt, det enda inhandlat på senaste tiden är keso, hushållspapper, en diskboste och jordgubbar.
Inte heller kan jag skryta om att jag träffat ännu en kändis, det har jag inte. Det finns inga kändisar på CLU.
MEN...
jag kan skryta om hur jag strategiskt nog förmodligen fått tag på den finaste mest omtänksamma pojkvän i hela världen.
Fick iväg det lilla paketet dagen innan dagen, med andra ord lite för sent.
"Du kan hålla utkik i brevlådan om en vecka" säger jag.
"Du kan hålla koll på postboxen i morgon" svarar han.
Conclusion: Axel vinner igen.
Vad har underbaringen gjort? gjort mig fruktansvärt lycklig.
Trallar bort till the postoffice innan lektionen och där står en ensam bukett och väntar (detta betyder att ingen annan skickat rosor till sin käresta, detta betyder att min är bäst) denna bukett var jag sedan noga med att bära runt camups, en omväg till lektionen där de praktfullt välkomnade alla avundsjuka klasskamrater.
Hehe.
Axel, du är så fantastisk.
Dagen toppades med choklad, red velvet-cupcakes, middag på favoritrestaurangen och vänner. Hur bra dag?
Alla som säger att alla hjärtans dag inte är för dem är inte omringade av rätt människor.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar