måndag 20 februari 2012

Chubby hubbies

Allt jag kan komma att tänka på att skriva handlar om vädret. Idag både känner jag och beter mig som en pensionär. Otroligt stel i kroppen efter en fotbollsmatch igår, det är jobbigt att gå. Lite tråkigt att solen inte skiner. Njuter av ett lakrits-té med en "detox" effekt och skriver saker i min kalender.
Förstår ni vad jag menar med pensionärs-effekten?
Ingen skola idag, Presidents Day här i USA. Ägnar dagen åt biologi, kommunikation och engelska.
Axel bokade precis sin biljett hit över Springbreak, 41 dagar tills vi ses!
Var på bio igår kväll, This means war med Reese Witherspoon. Vi var de där högljudda jobbiga som ingen vill ha på biografen. Skrattade högt och ihärdigt under två timmars tid. Mysigt.
Återkommer när jag har något intressant att komma med.
Så söta. Bild: Pinterest.

1 kommentar:

  1. Hej Isabelle!
    Den till vänster liknar Axel när han var i motsvarande ålder!
    //Staffan

    SvaraRadera