måndag 17 oktober 2011

Who's there?

Alltså, ni är en go grupp människor - över 100 stycken - som varje dag av någon anledning återkommer till min blogg.
Ni vet ju vem jag är, vilka är ni? (Mamma, Axel, Sofi, Astrid - ni är avslöjade) men vilka är ni andra 96?
Jag tänker inte ursäkta mig för mina sporadiska inlägg - inläggen kommer när inläggen vill - det är för skojs skull. Jag uppskattar läsare såklart, det är kul. Något ännu roligare hade varit en kommentar mer här och där, puss på er!
x
Ps. Nästa gång ni hamnar på The Cheesecake Factory, pröva French Country Salad, delish.

6 kommentarer:

  1. Haha you totally busted me :P Är jag din ends läsare från Australien? ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Isabelle!
    Givetvis följer jag din blogg, lite koll vill man ju ha. Helt hemlig tror jag inte jag varit eftersom man lämnar vissa spår efter sig där ute i sy drakars men...
    Du har rätt, visst är det mycket roligare om man får lite reaktioner på det man skriver.
    jag blir glad varje gångmdet kommer någotmnytt inlägg och jag lovar att komma ur garderoben och kommentera dina inlägg.
    Det var mysigt att käka middag med dig igår via Skype. Tänk vad den nya tekniken kan föra med sig. Vi saknade dig givetvis vid middagsbordet men det kändes ändå nära på något vis.
    Jag har precis anlänt till ett fint hotell i Dubai och ångrar redan att jag inte tog upp mitt bagage själv. Inte nog att man får vänta på bagaget man måste också sitta och fundera på hur mycket drix man ska ge. Jag lever i en tid där klockan är 23:30 medan den här är 01:30. Det gäller nog att binga in för i morgon väntar en spännande rundtur bland stadens skyskrapor. Turning Torso framstår som en sommarstuga jämfört med husen här.
    Som sagt, jag ska komma ur garderoben.
    Ha det bra!
    Staffan

    SvaraRadera
  3. För första gången blir jag kokt på min IPad! När man läser ttexten efteråt så inser man att maskinen varit allt för hjälpsam!
    //Staffan

    SvaraRadera
  4. Sofi - hehe :D
    Nathalie- va skoj!!!

    Staffan - du är så rolig! Fler kommentarer, jag älskar dina kommentarer! nu är du ute ur garderoben så nu är det gjort :) Det var mysigt att äta middag med er också tycker jag! Skype är fantastiskt.

    Njuuuuuuuuuuut av coola Dubai! verkligen, vi är alla avis! vad blev det i dricks till väskkillen? Ta mycket bilder så vi får se och lär dem en läxa när det kommer till fastigheter, kram!

    SvaraRadera
  5. i am reading your blog too :) <3 Dita

    SvaraRadera