lördag 29 oktober 2011

Places we want to go to, places we want to see

Sitter fastklistrad och kollar på bilder. Världen är sådär galet fantastisk när man tar sig tid att sitta ner och kolla på den.
Sverige är så otroligt vackert, det slår en sällan. Jag sitter i Californien och slås av hur makalöst här är med alla djupa dalar och vägarna längs kusten.

Mitt mål i livet är att alltid vara hungrig - att känna att man aldrig får nog - att se, uppleva och utforska så mycket man bara hinner och kan. Upplevelser stannar med dig hela livet, materiella ting gör inte det.
Jag vill besöka så många länder som möjligt på alla kontinenter, tack vare mina föräldrars hunger har jag fått en otroligt bra start och uppmuntran att fortsätta.

Jag vill se Paris.
Uppleva ett kristallklart hav i Polynesien.
Klättra mig helt slut i Grand Canyon.
Se vilda pingviner på Antarktis. 
Beskåda Maccu Piccu i Peru.
Än en gång uppleva Afrikas savann.
Slappna av på Bali.


Listan tar aldrig slut - för den byggs konstant på - fortsätta vara hungriga och stå inte stilla i ett mönster hela livet. Lova mig det, snälla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar