fredag 28 oktober 2011

Banana Nut Muffins and Pumpkin Bread


Väldigt produktiv dag!
Två lektioner, läkarbesök, powernap, långlunch, 1,5 timma på gymmet och middag hos min före detta världfamilj under mitt utbytesår 08-09.
Jag älskar dagar då man är konstant upptagen - jag har dekorerat får lägenhet med små pumpor och Happy Halloween skrivet överallt, kanske lite töntigt. Men det är ju trots allt min favorithögtid.
Min kostym är klar, den blev kanon, nu ska vi bara bestämma oss vart det bär av under morgonkvällen, vi debatterar mellan tre olika ställen just nu...
Kvällen bestod av finbesök av Holly, som jag egentligen skulle bott med - jättemysig tjej och vi bakade Banana Nut Muffins och Pumpkin Bread. Mumma!
Mina andra roomies kom lagom till allt var ute ur ugnen, familjefest.
Med andra ord, en riktig mysdag.

1 kommentar: