lördag 20 augusti 2011

Eksjö

Befinner mig i Eksjö hos mannens släkt. Kräftskiva på schemat, huuuuur mumsigt!?
Har sakta men säkert börjat säga hej då till vännerna.
Becca idag, Jakob och Karin igår, Karla, Hannah, Ted och Jonathan kvällen innan det.
I morgon hoppas jag på att hinna hem i tid för att träffa Madde och Josefin.
Laura och Ebba på måndag.
Ni ser - jag är världssämst på good byes.
Fast det är inte good bye, det är see you soon.
Packning? 2 väskor klara, 2 to go.
På måndag väntar frisör, hudläkare och resturang. Sen sätter jag mig på flyget vid 8 på tisdag morgon. Kanske, kanske då känns det som att allt slit lönat sig tillslut.

Kvällsläsning?
Jag hade satsat på Josefine Bornebuschs blogg på Amelia.se sjukt skön är hon, sarkastisk och sjukt ärlig. Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar