lördag 18 juni 2011

Sista dagen som heltid på A&F är avklarad. Det känns inte ännu, jag är lite tom.
Hade en fantastiskt rolig sista dag, med besök från kusiner med respektive och mamma! En god caesarsallad med alla på Sommersko och sista shopping i Köpenhamn.
Avslutade med en fotosession efter jobbet med världens bästa kollegor, mycket skratt, fina bilder och underbar stämning.
Ett avslutat kapitel - otroligt roligt, krävande, utvecklande, lärorikt och jag ångrar inte att jag tog denna möjlighet. Jag har lärt känna så många människor, från alla världens hörn och verkligen fått känna på hur det är att ta hand om sig själv och jobba heltid.
Att kunna inse och avsluta på topp när det är som roligast är svårt, men viktigt.
Sommarlov är säkert rätt fint i sig det med. Det bästa är att jag kan titta förbi och jobba som modell när jag vill under hela sommaren, så det är inte helt över :)

Planerar att ta tåget till pojkvännen om en halvtimma och spendera kvällen med honom.
xx
athena - isabellie - nelita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar