torsdag 23 juni 2011

Belgien+Luxembourg

Nyss hemkommen från Bree (ja som Bree Van De Kamp i DHW) i Belgien och fin-fina Becca!
Tre galet intensiva dygn med allt. Jag menar allt. Tidiga mornar, utebliven frulle, mockat, ridit, frivillit kastat mig av, åkt mycket bil, bråkat med en kille på en bensinmack som trodde han dragit 90 euro för en flaska vatten istället för 90 cent.....upplevt galna kulturkrockar, skrattat till tårar, shoppat, tagit en lång tur till grannlandet (nytt land för oss) Luxembourg. Åt middag och körde hem. Men det var mysigt.
Spikade mitt 46e land på kartan. Check!
Varit i en känd ryttares stall också - Pessoa - kan han ha hetat så? Är ju inte så van. Men man, killen kan inreda stall alltså!
Jag och Becca har fantastiskt roligt tillsammans, inte en trisst sekund någonsin. Så ska vänner vara.
Tack igen gums för att jag fick komma och hälsa på dig i din häst-värld! 




Nu väntar un-pack, re-pack. I morrn bär det av till min Ö, Smultronholmen för Midsommarfirande med ett riktigt gott gäng!
x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar