lördag 14 augusti 2010

Schuss 18

 Innan festen hamnade vi på Mando min man och jag, mys!
Schuss kalas var kalas! Om det går att säga så.... mina klackar gjorde ont och vi fick gå en bit. Herr Schuss var fin i fluga och glad i hatten. Träffade alla fina i gänget och alla var på topp (och toppade) en bar, ett dansgolv, en fotograf, en dörrvakt som nästan inte släppte in min Axwell, en styck trevlig amerikan och en massa chokladaskar på borden!
Jag var så glad att jag hittade en ask, tog ett par bitar och tänkte inte mer på det. Sen tog jag ett par bitar till och upptäckte att någon "fyllt på" asken, tog mig ett tag att inse att där var typ 15 askar...
Anyways.
Fredagen den 13:e och allt och vi tyckte det var passande att köpa honom en trisslott, köpte även vaxremsor och ni som känner födelsedagspojken förstår varför 8-)
 Sen gick vi tillbaka till Radisson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar