fredag 15 april 2011

This place, people

Alltså detta stället. 
Jag har besökt över 40 länder, ändå är denna plats, upphöjt på en kulle precis vid havet det stället jag trivs på bäst. Palmer som svajar i den stilla vinden, solnedgångens flamboyanta kulörer, havets stilla sorl, varma vindar och känslan av att höra hemma.
I kväll har jag fått så goda nyheter att jag inte kan annat än att njuta lite extra av mitt glas vita vin och känna gåshuden på mina armar. Tänk om allt går vägen.
Dagen ute här hemma på landet har byggts av promenad med pappa, LCHF-levnad, Ystad en sväng och sedan powerwalk x2, en med mamma och en med Ida. Ebba roade mig igår kväll. Min älskade hund ligger bredvid mig i soffan och njuter lika mycket som jag gör av närheten och att vara hemma.
Ett UNDERBART FANTASTISKT telefonsamtal till California senare firar vi för fullt. Galet bra.
I morgon väntar 9 timmar jobb, 50-årskalas och 4x20-årskalas! woooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar