måndag 18 april 2011

April 18

Även om jag jobbade 9-5 på lördagen var detta den. bästa. helgen. på. länge.
En löprunda från jobbet till tåget, omsminkning ombord, akut-inköp av torrshampoo, ombyte på centralen och snabbfärd till Helsingborg för en underbar trerätters middag och firande av min fina Axels mamma!
Vidare till Malmö för lite vin i lägenheten med Axel och Wilhelm och en sväng till vänners 20-årskalas!

Söndagsbrunch på S&B och vårsol i västra hamnen. Njöt ända ner i tårna! En sväng till Wilhelm och ett par kanelbullar och kaffe senare hamnade vi hos Axel där mina jeans syddes om och matlagning avslutade helgen. Underbart!
Har jobbat 9-5 idag igen men hela kvällen gick åt att gå vilse påväg till Willy's. Tog mig 1.5 timma och nu har jag precis ätit middag. Klockan är snart 11....
Mina fetaostbiffar med paprika, broccolli, créme fraiche och pumpasallad blev lyckat. Lite sent bara.
I morgon kommer min man runt 8 för frukost, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar