måndag 19 juli 2010

US-A

En lite tom känsla. Lite obehaglig - men bara för att jag inte visste vad det var.
Nu har jag kommit på att det måste vara USA-abstinens. Det var alldeles för längesedan jag var där nu. 7 månader duger inte... jag är van att åka minst ett par gånger om året.
Jag saknar B&J i storpack, 5gums, amerikanskan, fast-food kedjor på rad (även om jag inte äter det) starbucks på varenda hörn, mina vänner. jag saknar till och med A&F parfymen som var i varje köpcentrum.
Jag har inte varit i NY sen 2007.
Så det får bli New York snart, på något sätt. Inte ett par dagar, minst en vecka. Jag vill hinna med allt, allt som jag inte hunnit innan. Helst vill jag till Washington samtidigt.
Närmast ligger London om mindre än en månad. Sedan Italia i början av September.
Det verkar som att riket i väst får vänta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar