söndag 11 december 2011

X-mas Party

Redan Söndag. Jag åker hem om 5 dagar. Det känns fruktansvärt långt borta med tanke på hur mycket som är kvar att göra.
I morgon börjar finals week, jag har mina finals Tisdag, Onsdag och Torsdag.
Ni kan ju gissa att det har varit mycket studier i helgen, i Fredags var det dock fest. Amerikanerna är roliga, deras hemmafester har alltid teman, denna gång var det ugly x-mas-sweater party och alla gick all in. Utom jag och mina vänner som köpte tomteluvor istället. Där var så många fula jultröjor. Skoj var det!

Har varit och ätit middag med mina roomies och ska ta en kvällstur till gymmet där styrketräning och intervaller väntar.... kanske ännu en sväng inom biblioteket efter det, mitt andra hem för tillfället.
5 dagar, 5 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar