torsdag 24 februari 2011

Breakfast for dinner

I'm home. Ungefär så exalterad.
Här är kallt. Grått. Kallt.
Fast ska inte klaga, lite gyllenbränna påminner om 10 fantastiska dagar i världens bästa land.
Firar första kvällen hemma med konstaterad viktuppgång (....) och i brist på fantasi och kalorier körde jag breakfast for dinner och tjatar på med oatmeal. Det är ju så gott.
Min man drog direkt till Sälen = jag är ensam.
Mina andra män, Charlie och Allan Harper underhåller mig medan min Moccamaster brygger lite Colombianskt kaffe.
Jag älskar Sephora. Någonstans i systemet fanns mitt 4 år gamla medlemsskap fortfarande registrerat och när jag handlade i söndags på Coconut Point Mall fanns där poäng - som gav mig en ansiktsscrub! score.
Kaffe, randig morgonrock, ett par tända ljus, ansiktsmask, bildredigering och stilla ensamhet.
Dags att snappa back to reality igen. I morgon väntar jobbet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar