söndag 5 september 2010

Kallur


Av någon anledning är mitt nya favorit-samtalsämne Susanna Kallur. Kanske för att hon pluggar på samma skola som min bästis Sofi. 
I mitt huvud finns det ingen privat sida hos henne, hon hoppar över häckar - var hon än är. 
I början frågade jag lite halvt seriöst om hon spontanhoppar över soffor i skolan, går runt i Reebooks och träningsoverall med Sverigeryggsäcken på armen. Sofi sa att nej, hon hoppar inte, har vanliga kläder och är helt....vanlig. 
Trisst. 
Men hon är fortfarande standardämnet så fort vi hör av oss. På skoj såklart. Jag tror Sofi har tröttnat, men det har inte jag - än i alla fall. Tur att hon förstår mig.
Hopp. Hopp.

Me
mmmmmmm
och i mitt huvud tänker jag bara " hopp susanna kallur hopp!"
och ser henne hoppa över en soffa i skolan
11:27pmSofi
HAHAHAHAHA
du har seiösa problem
11:27pmMe
när jag tänker på dig i sthlm är hon min andra tanke
11:27pmSofi
jag ska sluta dela med mig av sarkasm när du är så besatt :P
HAHA
11:28pmMe
men det är ganska casual. för i mitt huvud är det ju så det går till.
no h8
11:28pmSofi
blööö
11:28pmMe
har hon blogg?
11:28pmSofi
nope
och nope
i've done my research
11:30pmMe
DAMN
twitter?
11:32pmSofi
det vet jag faktiskt inte
skulle inte tro det
11:32pmMe
hatar okända kändisar
11:32pmSofi
hon är säkert en upptagen kvinna
hoppar över saker och så hela tiden
vettuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar