fredag 2 april 2010

Sanning

Vaknade av fågelkvitter, det är vår på riktigt. Över en timmas promenad i solen och smoothie till frukost.
Blir det bättre?
Idag blir en lat-dag. Skulle till Malmoe med Sofi och handla "köksiga" saker som jag tolkade som "kexiga" eller "kaxiga"... i alla fall det blev inget.
Sitter och myser till det i soffan med lite Svenska C och internationell ekonomi - saker som trots allt måste göras, även jag måste ta tag i dessa saker. Osminkad är jag, och solbränd - de slår ut varandra så allt är okej.
Laura smsade från NYC - den lilla råttan lever loppan på Soho och jag pluggar. Fin är hon med, köpte med sig en keps från Yale som jag frågade efter (detta innan jag köpte Hilfiger-kepsen, nu tror alla att jag är galen i kepsar så mycket som jag pratar om dem...)

Detoxar bort allt vin på riktigt nu. Detoxar bort allt vitt socker och mjöl på samma gång. Det är trots allt sommar om ett par månader och ska man ligga genomblöt på en sandig handduk kan man ju likaväl se snygg ut? Varför har vi inte fler klippor i Skåne?
Note: Måste ha fler nya bikinis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar