tisdag 1 maj 2012

May 1

Första Maj. Nu går tiden fort.
Finals väntar tålmodigt på mig under hela nästa vecka, jag vill bara blunda och hålla för öronen.
Finns inte, finns inte, finns inte.
Maj presenterade sig med ösregn, har gått runt i stickad tröja, jeans och hunters i regnet och surat ikapp bäst möjligt.
I helgen har jag softat, druckit vin och kollat film med mina roomies och varit aningen sentimental över att detta är vår sista vecka tillsammans, varit på ett work out bro's and yoga hoes-party (fest i träningskläder) - college visar sig från sin bästa sida. Kvällen slutade med handståendetävlingar - 30 college-kids involverade. Besökte Santa Barbara Zoo för att vi var tvugna med min biologiklass på Söndagen och avslutade med uppsatsskrivande och tända ljus på kvällen. Mys.

I övermorgon är det en månad till jag åker hem, så fantastiskt som USA är i all sin charm, så vackert är Sverige på sommaren. Känns helrätt att få komma hem och fira sommar i Sverige. Saknar alla så!
x


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar