onsdag 16 november 2011

Occupied dreaming

Dagens glada: Inställd lektion = Isabelle får vila sin sjuka kropp.
Dagens tragiska: Köpte gudomlig soppa till lunch, tappade den på vägen tillbaka till rummet.
Dagens vill-ha: Scarfen på bilden!
Dagens to-do: Massor. Sjuka jag håller inte med, sitter med en tjock filt runt mig och dricker kaffe.
Dagens humör: Trött, sliten, utpumpad efter 6 veckors konstant sjukdom. Usch.
Trots det pirrar det i magen som aldrig förr - om 3 dagar kommer min man till mig, då blir allt bra!

1 kommentar:

  1. Härligt :D När min pojkvän kom hem från Afghanistan efter 4 månader hade jag värsta nervous breakdown, har aldrig varit så pirrig någonsin! Tror alla förhållanden behöver lite breaks för att fungera! Man blir kärare än någonsin när man träffas igen! LYCKA TILL

    SvaraRadera