torsdag 10 februari 2011

Brunch med Becca på vårt mysiga ställe mitt i Malmö. Laura var fin och presenterade mig (är nu stammis) men jag är för snål för att dela med mig. Antingen får ni bjuda mig på brunch så visar jag eller får ni höra med Laura. Där är alltid kö.
Lite shopping, en sväng på stan och sedan hittade jag min man i lägenheten! 
Så vad jag gjort denna veckan? inte släppt honom. Har klämt in 35 timmar jobb, men resterande tid har spenderats med Axel, massa matlagning.
1. Jag vågar påstå att jag nu kan laga både pizza, laxpasta, pirri-pirri kyckling....och gröt.
2. Jag kan erkänna att jag är kass på att titta på vad som står i recept och kan mycket väl ha i salt istället för socker.
3. Karla om du läser detta, GRATTIS I EFTERSKOTT!
4. Norrman om du läser detta, GRATTIS I EFTERSKOTT!
5. Laura om du läser detta, GRATTIS TILL KÖRKORTET!

Så, jag har gått upp 2 kg. Kanske from eating, kanske i lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar