tisdag 7 december 2010

Because

Den senaste månaden har jag...

 ... börjat jobba heltid och fullkomligt älskar det!
... lärt mig att värdesätta ledig tid då den numera består av lördag och söndag.
... insett att hard work pays off och ibland till och med snabbare än man tror.
... skrivit på ett hyreskontrakt på en etta i Malmö
... skrivit avgörande prov utan att ha pluggat och hatat mig själv för det.
... spenderat 150 timmar på resande fot till och från Köpenhamn varje dag.
... lärt känna 150 nya fantastiska människor.
... börjat inse att det nya livet är fullkomligt fantastiskt.
... firat både 7 och 8 månader med min fin-fina man. 
... dansat bort 4 kg på jobbet - ja, jag dansar på jobbet.
... lärt mig 8324654 nya saker.

----------------------------------------------------------------------------------

Därför har jag inte hängt på Blogspot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar